Het samenwerkingsverband (SWV) kan voor iedere activiteitsoort een opvolgtijd instellen. Tevens kan het SWV aangeven wanneer een activiteit urgent is. Zodra een activiteit in uw Activiteiten overzicht valt binnen de hiervoor ingestelde termijnen, wordt de activiteit urgent.
Artikelen in deze sectie
- De school heeft een "oude" aanvraagoptie ingestuurd die niet meer beschikbaar is. Hoe los ik dit op?
- Ik wil aanvullende ondersteuning toevoegen aan een TLV, maar ik kan de aanvullende ondersteuning niet selecteren.
- Wanneer wordt een activiteit urgent?
- Hoe download ik een bestand vanuit het logboek?
- Waarom staat er een oranje uitroepteken in het linker menu?
- Hoe kan ik de inactieve medewerkers bekijken?
- Wat zie ik in het monitor onderdeel Exports?
- Hoe koppel ik besturen of scholen aan een bestaande export?
- Hoe geef ik een medewerker rechten voor een school?
- Hoe deactiveer ik 2FA?